in

PIERRE CARDIN ”FUTURE FASHION” SERGİSİ BROOKLYN MÜZESİ’NDE AÇILDI

"Pierre Cardin: Future Fashion” will run at the Brooklyn Museum from July 20th through January 5th.

Brooklyn Müzesi’nin Pierre Cardin’i retrospektif, 70 yıllık kariyerinin zirvelerini ve zirvelerini araştırıyor, ancak multimedya sergisinin tekrar tekrar vurguladığı şey tasarımcının ileriye dönük düşüncesi.

97. doğum gününü geride bırakan Cardin, umduğu gibi “Pierre Cardin: Future Fashion” için Çarşamba gecesi açılış partisinde olmayacak. Ancak tasarımcı, Pop Art-ish ve fotografik zeminlere göre ayarlanmış, her biri iyi ölçülmüş bir moda, enstantane, video, aksesuar, mobilya ve endüstriyel tasarım karışımına sahip 19 bölümden oluşan serginin planlaması ile iç içe geçti. Gösteri, 5 Ocak’ta Chargeurs Philanthropies tarafından sağlanan liderlik desteğiyle devam ediyor.

Bugünün standartlarına göre, “Yirmi Birinci Yüzyıl Unisex”, “Kinetik”, “Lisans Verme”, “Demokratikleşme ve Çoğulculuk”, “Yeni Malzeme ve Görünür Görünmez” ve “Sinema İçin Bir Gelecek”, orada-yapılmış gibi görünebilir. -yani. Ancak Cardin’i birçok çağdaşından ayıran, Cardin’in 1979’da Çin Seddi’nde sahnelendiği defilenin Eve Arnold’da çekilmiş fotoğrafıyla gösterildiği gibi, ilk defa nasıl yarışacağı – ancak daha yeni ortaya çıktığı. Çin’e ek olarak, Cardin Rusya ve Hindistan’da ilk Avrupa tasarımcısıydı. Bu, bir zamanlar “Geriye dönük, ileriye dönük görünmüyorum” diyen bir tasarımcı için doğru geliyor.

Dünyadaki pek çok müze gibi, kapıdaki müşterilere ulaşmak için modayı geçit olarak kullanan Brooklyn Müzesi, David Bowie, Frida Kahlo ve diğerlerine adanmış gösteriler sayesinde sayılarını artırdı. 2014 Jean Paul Gaultier sergisinden bir video klip, Cardin’i harekete geçirdi. Gaultier’in bir noktada Cardin için çalıştığını öğrendikten sonra, küratörler Gaultier’in çalışmalarına farklı gözlerle bakmaya başladılar. Bu çocukluk yıllarında bir Pierre Cardin hediye seti – parfüm, ipte sabun ve benzeri şeyler – ve 80’lerdeki geniş omuzlu ceketlerin görüntülenmesi gibi anılara neden oldu. Newport Restorasyon Vakfı’nın 2017’deki kompakt Cardin sergisini, Brooklyn Moda Müzesi’nden Anne Pasternak ve David Berliner’in fikrinin önüne geçmesi için moda ve maddi kültürün kıdemli küratörü Matthew Yokobosky’ye yönlendiren SCAD Moda Film Müzesi’nde düzenledi. “PIERRE CARDIN YES !!!” e-postayla gönderilen yanıtlarıydı, dedi.

Küratörün favorileri arasında “modada daha önce hiç görmediğimiz şekillerde hareket eden” ilk Erken Yetmişli Kinetik elbiseler (“Carwash” gibi) ve ilk kez 1968’de ilk kez tartışılan bir elbisenin içine işlenerek süslenen bir konsept olan ışıklandırılmış giysiler yer alıyor. Cardin muse tarafından Maryse Gaspard. Hediyelik eşya dükkanının önündeki son galeride, “Pierre Martian” orjinaline gönderme yapan 1963 “The Jetsons” bölümünü izleyen monitörün karşısında bir avuç ışık saçan elbise gösteriliyor.

Uzay’dan esinlenilen tüm moda ve hatıralar göz önüne alındığında, Cumartesi gününün Apollo 11 ay inişinin 50. yıldönümü simbiyotik görünmektedir. Cardin, 1969’da NASA’yı ziyaret ettiği için çok heyecanlandı ve “Bu teknolojinin gerçekliğini özümseydiğini ve bilgisayar laboratuarlarını ziyaret ettiğinde aynı şeyin gerçekleştiğini görebilirsiniz. Tasarımcının 1980’li bilgisayarı montu, arka yüzünde, bilgisayarda gördüğüne benzer yüzgeçleri var ”dedi. Yokobosky, tasarımın başka bir yinelemesi olarak renkli bir fütüristik lambayı işaret etti.

[su_slider source=”media: 36109,36108,36107,36106,36105,36104,36103,36102,36094,36095,36096,36097,36098,36099,36100,36101,36093,36092,36091,36090″ limit=”31″ link=”image” width=”500″ height=”700″ responsive=”no” title=”no” mousewheel=”no” autoplay=”0″]

What do you think?

Written by bestylemagazine

Diadermine, LIFT+ Güneş Koruyucu Serisini Watsons ile Birlikte Tanıttı…

En İyi Sonbahar 2019 Moda Kampanyaları