BESTYLE BLOGGER WEEKEND- 1. GÜN

Gelelim geleneksel #bestylebloggerweekend imizin gün gün ayrntılarını vermeye. Sabiha Gökçen Havaalanı’nda Borajet ile başlayan yolculuğumuz yine şampanyalar eşliğinde, bol gürültülü, bol kahkahalı bir o kadar da keyifli başladı. İşlerinde en iyisi olan bloggerlerımız tek tek havaalanına gelmeye başladılar. “Gezenti” gazeteci Onur Gülmek bizi her zamanki gibi yalnız bırakmayarak Bodrum uçağında yerini aldı. Luxury 34’ün güzel kadınları Didem, Başak ve harika kadın Müge Onan yine elimiz ayağımız oldu.

1C4A1914

Duygu Şenyürek- Aysun Karaalioğlu

1C4A2029
Zuhal Okçu- Anıl Tiryaki

İzmir ekibimiz ve İzmirli bloggerlerımız otele yerleştiler bizi bekliyorlar, acele et kaptan diyerek uçuşa geçtik. Keyifli bir uçak yolculuğundan sonra Bodrum’a indik, Opel arabalarımız bizi bekliyordu. Bitez Doria Hotel’e doğru yola koyulduk. Otelin Genel Müdürü Onur İslam ve güler yüzlü ekibi bizi karşıladığı an anladık ki, bu tatil harika geçecek.

1C4A2313

Havuz başında ikramlarla çok keyifli bir geceye merhaba dedik ve başladık sohbete. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadan bir baktık sabah olmuş gökyüzünde milyonlarca yıldız ve harika bir ay bizi takip ediyor,şen kahkahalar her yeri çınlatıyor,kimse yatmak istemiyor ama dolu dolu bir 3 gün bizi bekliyor ,haydi muhteşem odalarımıza..